Skip to content

شرایط ارسال و برگشت کالا

شرایط ارسال برگشت کالا لوازم سرا

زمان ارسال کالا:

حداکثر تا 1 روز کاری پس از خرید و ثبت سفارش، کارشناسان ما سفارش شما را بررسی و آن را در مرحله آماده سازی قرار می دهد. زمان رسیدن کالا به آدرس شما در صفحه هر محصول و در صفحه تسویه حساب ذکر شده است.

روش ارسال کالا:

کالای شما توسط سیستم حمل و نقل حرفه ای و با شرایط کاملا استاندارد ارسال می شود. به طوری که کالا به صورت صحیح و سالم توسط نیروی انسانی اختصاصی بارگیری و ارسال و تخلیه می شود. با توجه به اینکه سیستم حمل و نقل در نظر گرفته شده تمامی شرایط در حین ارسال را در نظر می گیرد هیچگونه نگرانی بابت شرایط آب و هوایی در زمان ارسال وجود ندارد.

هزینه ارسال سفارش:

لوازم سرا بابت ارسال کالا تا درب منزل شما هیچگونه هزینه ای دریافت نمی کند. اینکه در کدام شهر یا روستا در کشور پهناور ایران هستید فرقی ندارد و ارسال به صورت کاملا رایگان است.

خرید حضوری:

از آنجا که لوازم سرا یک فروشگاه اینترنتی است تمرکز فروشگاه ارائه خدمات غیر حضوری و تسهیل فرایند خرید است. با این وجود امکان حضور در فروشگاه و دیدن اجناس از نزدیک هم فراهم است. برای این کار نیازی به هماهنگی نیست. آدرس فروشگاه لوازم سرا در پایین کلیه صفحات درج شده است.
لازم به ذکر است که در راستای شعاری که داریم «بهترین قیمت در سراسر کشور» قیمت های فروش اینترنتی ما پایین تر از فروشگاه فیزیکی اصلی است. دلیل این قیمت گذاری کاهش هزینه های فروشگاه اینترنتی لوازم سرا نسبت به فروشگاه فیزیکی ما است. بنابراین برای خرید با قیمت هایی که در اینجا می بینید حتما باید سفارش خود را در سایت لوازم سرا ثبت کنید و به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید .اما همانطور که گفتیم می توانید کالای خود را به صورت حضوری در فروشگاه ما انتخاب کنید. بدیهی است که امکان حضور در فروشگاه با توجه به محل فروشگاه ما در کرمانشاه و بعد مسافت برای همه هموطنان میسر نیست.
عکس های محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است. تیم تولید محتوای لوازم سرا سعی بر به روز بودن و مطابقت عکس ها و مشخصات محصولات با کالای تولیدی در کارخانه دارد. در هر صورت ملاک لوازم سرا برای کلیه کالاها مطابقت اسم، مدل و رنگ دقیق نوشته شده در صفحه محصول با عنوان درج شده بر روی کالا و مشخصات فنی یکسان آن ها است.

موارد قابل توجه هنگام تحویل کالا:

کلیه محصولاتی که در لوازم سرا به فروش می رسند به صورت مستقیم از انبار تولید کننده خارج و برای مشتری ارسال می شود.

با توجه به استاندارد بودن شرایط انبار نظیر نحوه چیدمان کالاها به صورت استاندارد، میزان نور، دما، تهویه هوا و رطوبت و… اطمینان فروشگاه از صحت و سلامت کالای ارسال شده برای مشتری همانگونه است که از درب خروجی کارخانه خارج می شوند. اما همچنان این حق مشتری است که باز هم روی این مسئله دقت کند. از شما عزیزان انتظار داریم که موارد زیر را در هنگام تحویل کالا در نظر بگیرید:

تحویل کالا فقط به آدرس درج شده در زمان ثبت سفارش انجام می شود و پس از ثبت سفارش تحت هیچ شرایطی قابل تغییر نیست.

هنگامی که نماینده حمل و نقل، کالا را به شما تحویل می دهد به موارد زیر توجه فرمایید:
۱. لطفا بسته خود را از لحاظ اسم و مدل درخواستی خود با موارد نوشته شده بر روی کارتن مطابقت دهید.
۲. بسته خود را از لحاظ سلامت ظاهری بسته بندی و کارتن بررسی کنید.
۳. در صورت تأیید هر دو مورد بالا برگه تحویل کالا را امضا بزنید و کالای خود را تحویل بگیرید.

پس از تحویل گرفتن کالا از نماینده حمل و نقل، جهت مشاهده کالا، نصب و راه اندازی و یا حتی تست سلامت و کارکرد آن حتما باید با مرکز خدمات پس از فروش شرکت انتخاب الکترونیک به شماره 1699 تماس بگیرید. پس از تماس شما با مرکز خدمات پس از فروش شرکت، نماینده ویژه جهت بازدید، نصب و راه اندازی به آدرس شما فرستاده می شود. گارانتی در صورتی معتبر است که نصب و راه اندازی فقط توسط نماینده شرکت انجام شود و کارت گارانتی کالا باید توسط ایشان مهر و فعال شود. در غیر این صورت بنا بر مصوبه شرکت، کالا از اعتبار گارانتی ساقط می شود.

مرکز مشتریان انتخاب الکترونیک به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. پس از تماس با این مرکز و هماهنگی با کارشناس مرکز، در کمتر از ۲۴ ساعت در هر کجای ایران که باشید نماینده خدمات پس از فروش به محل نصب کالای شما آمده و خارج کردن کالا از بسته بندی، تست و نصب را انجام می دهد و در آخر برگه گارانتی را مهر و امضا می زند.

خواهشمندیم کارتن کالا را پاره نکنید و تا زمان تأیید برگه گارانتی محصول توسط نماینده خدمات پس از فروش از آن نگهداری کنید که در صورت عدم تأیید سلامت کالا مشکلی در عودت کالا نداشته باشید.

در هنگام حضور نماینده خدمات پس از فروش جهت نصب و راه اندازی در صورتی که کالا از لحاظ فنی یا ظاهری معیوب باشد و نماینده شرکت آن را به تایید کتبی برساند، در همان لحظه نماینده مقدمات تعویض کالا را توسط شرکت تولید کننده فراهم می کند. لازم به توضیح است که ماموریت لوازم سرا در هنگام کالا به درب منزل شما تمام می شود و از آن به بعد مسؤلیت کالا با مرکز خدمات الکترونیک انتخاب است. از آنجایی که این مرکز با تخصص و تعهد کامل در کنار شما مشتریان است بابت هرگونه مشکلی پاسخگو و مسئولیت آن را به صورت کامل به عهده می گیرد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز این صفحه را مطالعه بفرمایید.

برگشت کالا:

وظیفه لوازم سرا تحویل کالای آکبند و سالم به مشتریان خود می باشد. با این حال در تمامی محصولات تولید شده در همه ی حوزه های صنعت احتمال خرابی هر محصولی هرچند بسیار کم وجود دارد. با توجه به روال معمول در فرآیند فروش لوازم خانگی در بسیاری از برندها و فروشگاه ها و هماهنگی و مقرراتی که بین لوازم سرا با شرکت تولید کننده وجود دارد، همانطور که پیش تر گفتیم پس از تحویل کالا به درب منزل مشتری فرایند خرید “تکمیل شده” تلقی می گردد و پس از آن مسئولیت کالا با مرکز پشتیبانی محصولات شرکت تولید کننده است.

۱. در صورت خرابی، نماینده خدمات پس از فروش محل زندگی شما در هنگام نصب اولیه و قبل از تأیید گارانتی محصول باید خرابی کالا را در برگه مخصوص عودت کالا به صورت مکتوب با مهر و امضا قید کند.

در زمان تعویض اگر قیمت کالا کمتر یا بیشتر شده باشد جای نگرانی وجود ندارد و کالای شما با همان قیمت اولیه در نظر گرفته و تعویض می شود. بدیهی است که با توجه به به روز بودن موجودی کالای در انبار ممکن است در زمان تعویض، کالای مورد نظر شما موجود نباشد. در چنین شرایطی یکی از دو حالت زیر را باید در نظر گرفت:
1. باید منتظر موجود شدن مجدد کالای مورد نظر بود که در این حالت معمولا زمان تقریبی آن مشخص است و شما را از آن مطلع می سازیم. برای این حالت تغییرات قیمت متوجه شما نمی شود و کالای شما با همان قیمت قبل به شما تحویل داده می شود.

2. ممکن است کالای مورد نظر شما به زودی موجود نشود. در این شرایط با انتخاب شما یا کل وجه پرداخت شده را به حساب شما عودت می دهیم و یا اینکه با انتحاب شما کالای دیگری را جایگزین و ارسال می کنیم. بدیهی است که ملاک قیمت این کالا، در زمان انتخاب آن است و نه زمان سفارش قبلی که کنسل شده است.

در زمان عودت کالا حتما بسته بندی به صورت اولیه و در کارتن خود کالا و به صورت اصولی باشد که در مسیر بازگشت آسیبی به مرسوله وارد نشود و باعث ایجاد مشکل در روند تعویض کالا نشود. همچنین لازم به ذکر است که بر روی کارتن هیچ گونه نوشته یا برچسبی نیز زده نشود.

لوازم سرا از ابتدا تا انتهای خرید با شما همراه خواهد بود و تلاش می کند مسئولیت خود را به بهترین نحو انجام دهد. همانطور که شما از فروشگاه شهر و محله خود خرید می کنید حضور ما را در کنار خود حس کنید و در صورت هر گونه سوال یا ابهامی با ما در تماس باشید.

جستجو
Generic filters
جستجو
Generic filters